woensdag 25 februari 2015

Manipulatie

 
Vandaag komt de gezinsvoogd de spullen van Bram halen...
De spullen die wij tijdens zijn verblijf hier hebben gekocht blijven hier. Ook de cadeautjes die we hebben gekocht voor hem met de kerst.
Als ik ze meegeef staan ze binnen no time ook bij used products in Hoorn......Bram is elke keer als zijn vader geld nodig heeft zijn spullen kwijt.
 
Het is raar...Vader verpand Bram zijn spullen makkelijk, maar koopt via wehkamp ook net zo makkelijk weer spullen voor hem, op naam van zijn oudste zoon of een ander slachtoffer..
Het frustrerende in dit schrijnende geval is dat hij er al jaren mee wegkomt!
Hoe is het mogelijk!!
Hoe zou het gaan met Bram...zou hij ons toch een beetje missen? Ik hoop het wel! want dat zou betekenen dat het normale gezinsleven Bram goed heeft gedaan.
 
In de verklaring waarom ze Bram vervroegd naar zijn vader hebben gedaan is volgens het rapport van de GV dat pleegmoeder "ik dus" het niet eens was met de uitspraak van de rechter.
Ik heb een van de opgenomen gesprekken naar de moeder van Bram gestuurd...
In dat gesprek zegt vader o.a tegen Bram
 
Vader: Mis je me een beetje Man?
Bram: Wat zeg je?
Vader: Mis je me een beetje??
Bram: Ik hoor je een beetje niet?
Vader: Ik zeg mis je me een beetje????
Bram: Ja...
Vader: Ik jou ook....moet je ook gewoon zeggen tegen die mevrouw he!
Bram: ja......
Vader: je moet gewoon zeggen dat je heimwee hebt....dat je HEEL graag naar papa toe wil, want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op!
Bram: Ja...
Vader: Dit komt allemaal door P, die wil je gewoon weghalen hier, P bemoeid zich met dingen waar hij helemaal niks mee te maken heb
Bram: ja...
Vader: Hee.....Komt echt allemaal door hem!
Bram: ja....
Vader: Moet ik je vanavond nog even bellen?
Bram: uhhhh ja hoor....
Vader: Moet je ff laten appen dan bel ik meteen ja?
Bram: ja...
Vader: Wat ga je nog meer doen dan?
Bram: uhmmm kweet nie
Vader: hmmm ja okay.....Had je nog iemand gesproken van school?
Bram: ja?
Vader: Had je nog iemand van school gesproken???
Bram: nee...
Vader: ohh okay dan man.....Nou dan bel ik je vanavond nog wel eventjes ja???.
Bram: Ja...
Vader: Ik hou heel heel veel van je vergeet dat nooit van zn leven!
Bram: ja...
Vader: en we moeten gewoon zorgen dat we heel snel weer bij elkaar komen ja???
Bram: ja...
Vader: want niet dat je denkt dat ik niet wil komen, ik MAG niet komen! ik heb vanmorgen weer gebeld of ik heen mocht maar ik mag niet!
Bram: Ja...
Vader: Allemaal door die KK "ernstige ziekte" P, P heeft gezegd......."stopt even midden in de zin met praten" Komt allemaal door P!
Bram: Ja....
Vader: Ja en daarom moet je daar weg!
Bram: Ja..
Vader: Nou okay....Ik hou van je
Bram: ik ook van jou..
Vader: Ik bel je vanavond ja?
Bram: ja..
Vader: maar je moet gewoon heimwee hebben, Heimwee is goed he!
Bram: Ja...
Vader: Dat je huilt om Papa moet je Tante laten zien juist!
Bram: Ja....
Vader: Snap je wat ik bedoel? Dat MOET tante zien!
Bram: Ja...
Vader: Die moet echt denken van huhhhh wat moeten we nu! Ja??
Bram: Ja....
 
Vader heeft weken de tijd gehad om Bram zo te manipuleren dat Bram ook niet durfde te zeggen dat hij zijn moeder ook lief vind...Dat hij zijn moeder ook ziet, en ook wil zien! Bram durft niet uit te spreken dat hij zijn beide ouders wil! zoals ieder kind dat het liefste wil!
Ook niet tegen de GV! omdat Bram weet dat het dan te sprake komt in een gesprek tussen Vader en GV...
Zodra ik erachter ben hoe ik de opnames online moet zetten zal ik er een paar uploaden...
R heeft geen familie meer in Nederland die iets te maken willen hebben met hem.....Bram heeft een hechtingsprobleem Bram is gek op zijn familie, en we hopen echt dat we een luisterend oor vinden ergens om duidelijk te maken dat Bram net als zijn oudere broer het gevaar loopt om naast de maatschappij te belanden als er nu niet iemand ingrijpt !!!
AMK ziet het gevaar, staat ook duidelijk in hun rapporten.....Jeugdbescherming denkt de wijsheid in pacht te hebben! Daarom gaat het waarschijnlijk ook zo vaak verkeerd! Ze werken niet samen
Ze werken tegen!!
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten